Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

+6
Maija
Juulia
Liisi
Tiia
Heidie
Jutta
10 posters

    Jatkoa konilan pölinään

    Jutta
    Jutta


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 14.03.2009
    Ikä : 28

    Jatkoa konilan pölinään Empty Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Jutta La Maalis 14, 2009 11:49 am

    Elijoo kun heidie ystävällisesti tätä ehdotti voidaankin siirtyä tänne. Järkevä topa tosiaan.. :'D Muttaettä saadaan pölinät yhteen paikkaan ettei tarvii miljoonassa topassa ravata ja yrittää vastata kaikkialle. Etnäin.
    Heidie
    Heidie
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 154
    Join date : 10.03.2009
    Paikkakunta : Tampere

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Heidie La Maalis 14, 2009 11:58 am

    Mulla alkaa vihdoin loppua voimat (tai sitten myönnän sen ittelleni vasta nyt). Luonteisiin kyllä on inspistä mutta siihen se sitten jääkin, tai no. Kuvittelin että jaksaisin vaikkapa tehdä päiväkirjan Lehtolalle, sellasen minne ite kirjustelisin.

    On mielessä pyöriny että ottaisin jonkun tallimestarin tai opettajat tai jonkun vasemman käden joka hoitelis joitakin hommia (kuten auttaisi teidän yli-innokaiden hoitajien hoitotarinoiden lisäilyssä).
    Lisäks pitäis toi yks tuntitopa väsätä ja sen jälkeen voisin vaikka tehdä vähä tallikauppaa.

    Ai niin, ne hemmetin suvut!! Onneks toi Aino tulee pelastaan mut, saan vähän muuta ajateltavaa kun kirjotetaan jotain fantasiakirjaa xD
    avatar
    Tiia


    Viestien lukumäärä : 2
    Join date : 14.03.2009

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Tiia La Maalis 14, 2009 12:20 pm

    Jos joskus on valmentajalle tarvetta niin minä kyllä sitten imoittaudun ^^)
    Jutta
    Jutta


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 14.03.2009
    Ikä : 28

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Jutta La Maalis 14, 2009 12:46 pm

    Heikyllämääkin voin jtn valmennuksia pitää (siis Franssina, ei Juttana 8DD). Kokemusta on. Mä voin keksiä jotain sukuja jos mun yliupeat siansaksanimet kelpuutetaan. Varaudu heidie huomenna sitten sellaseen superpitkään tarinaan, melkeen kaks kertaa pidempi kun se tänpäiväinen 8'D

    Heimuuten! Heidie kun teet sen lorun luonteen niin tarhasta kiinnisaamisen tulee olla vaikeaa koska mun huomisessa tarinassa joudun tappelemaan kiinnisaamisen kanssa. Ja sitten huomenna tai ylihuomenna tulee kuva jossa se on mahtavan näkönen >8DDD
    Liisi
    Liisi
    Hoitaja
    Hoitaja


    Viestien lukumäärä : 8
    Join date : 10.03.2009
    Paikkakunta : Tampere

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Liisi La Maalis 14, 2009 6:56 pm

    arvatkaa mitä. Nyt teen sillee et kirjotan tänää tosi pitkän tarinan ja sit huomenna postaan sen. tai maanantaina. siihe saakka kun on valmis niin teen kuitteja tai lyhyempiä tarinoita
    elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant
    Heidie
    Heidie
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 154
    Join date : 10.03.2009
    Paikkakunta : Tampere

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Heidie La Maalis 14, 2009 7:10 pm

    Jutta - Hienoa, pitää sitä valmennus juttua vielä miettiä mutta siut otan jos sellaisen päätän nyt hankkia 8D Ja jos haluat keksiä sukuja niin kenties Ossille tai Lorulle jaksaisit tehdä? Ossille siansaksaa/Norjaa ja Lorulle Suomea.
    Sellaista kettumaista itseppäisyyttä tuohon tarhasta hakemiseen olen juuri miettinytkin (:

    Liisi - Mums, mä odottelen teidän superpitkiä tarinoita innolla <3
    avatar
    Juulia
    Hoitaja
    Hoitaja


    Viestien lukumäärä : 9
    Join date : 10.03.2009

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Juulia La Maalis 14, 2009 7:30 pm

    Heidie, mulla ei kyllä oo mitään superpitkii xD
    Jutta
    Jutta


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 14.03.2009
    Ikä : 28

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Jutta Su Maalis 15, 2009 8:07 am

    WWAHAHHAA, lähetin just sellasen. Lievästi sanottuna pitkän tarinan. Illalla skannerin luo -> ihnamikuva <3 ja sitte huomenna kuittaan varmaan ku en välttämättä ehi kirjottaa tarinaa (kymmeneks kouluun -> koulusta suoraan tallille -> kotiin puol kaheksan). Teitä varmaanki kiinnostaa joo.

    Lorulle sitä sukua.
    isä Hiirivintin Jokke
    emä Voikukka TUMPS
    ii. Tikkulan Lapanen
    ie. Untuvan Unikko
    ei. Pullan Pauno
    ee. Kellastuneen muisto

    Ainaki mulla oli hauskaa noita tehdessä. Emästä meinas tulla Tyhjän Nuudelipussin Salaisuus ja sit joku muu ton tyylinen mut en sitte ihan viittiny 8'D Sit jos copyja johki haluut tunkee ni laita Frans. pisteen kanssa, ei tarvii linkittää mihkää. Mun mielikuvitus suomalaisten nimien kanssa = ... >'D toivottavasti kukaan ei kuollu pahasti. (tosta yhestä meinas tulla Tapiolan pankkiryöstö.)
    Maija
    Maija
    Hoitaja
    Hoitaja


    Viestien lukumäärä : 10
    Join date : 10.03.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Helsinki

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Maija Su Maalis 15, 2009 5:16 pm

    Kyllä saat sitten pitkän tarinan lukea, kirjoitan sitä just. Kaksi sivua Wordissa, enkä ole päässyt vielä edes tallille asti 8D Toivottavasti et katso pahalla sitä, että sepustin aika pitkän pätkän kuviksen tunnista.
    Kikka
    Kikka


    Viestien lukumäärä : 9
    Join date : 16.03.2009

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Kikka Ma Maalis 16, 2009 10:00 pm

    Totanoin. Mäkin piirsin tolle Ginnylle nyt neljä uutta kuvaa, mutta skanneri lakkas toimimasta ja lopulta luovutin suosiolla - muuten ois menny sekä skanneri että oma hermosto rikki.

    Voisin Ginnylle kanssa jonkunlaista sukua vääntää, mikäli sille saa keksiä ihan vapaasti tuolla mun varsin mahtavalla englannillani. :p Tai sitten siansaksaakin osaan jonkun verran (itse asiassa sehän on mun vahvin kouluaineeni). Jep. Pitää varmaan kirjoittaa huomenna ensimmäinen hoitotarina, kun tänään kerkesin vain kuittailla. Pöh, olen tosi laiska 8D.
    Heidie
    Heidie
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 154
    Join date : 10.03.2009
    Paikkakunta : Tampere

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Heidie Ti Maalis 17, 2009 7:51 am

    Kikka - UU, aktiivinen piirteliä <3 Mutta Ginnylle ei sukua tarvitse väännellä kun tamma on löydetty orpona harhailemasta eikä entinen omistaja halunnut että sille sukua keksittäisiin.
    Kikka
    Kikka


    Viestien lukumäärä : 9
    Join date : 16.03.2009

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Kikka Ti Maalis 17, 2009 1:01 pm

    Oukkei, mutta voisin tammalle lisää luonnetta vääntää? Tai kirjoittaa samanlaisen, mutta hieman pidempänä, tarkempana ja uudenlaisella kirjoitusasulla? (:
    Sara
    Sara


    Viestien lukumäärä : 13
    Join date : 28.04.2009
    Paikkakunta : Kerava

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Sara To Huhti 30, 2009 3:54 pm

    Muww. Päivää. Ekaa hoitotarinaa koitin tolle Ginnylle vääntää, toivottavasti kelpaa :'D. Näinn. Mullaki ois kauhee hinku tehä ny vaikka Ginnylle jotai lisäyksii, mutmut <:

    // haha hauskaa ku mun ja kikan viestit on peräkkäin ja molemmil Ginny avas :DD
    Jessi
    Jessi


    Viestien lukumäärä : 11
    Join date : 03.03.2010

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Jessi Ke Maalis 03, 2010 6:54 pm

    tuli tässä mieleen, että saako Lehotlan poneilla osallistua mutten tallien kilpailuihin ? alien
    Heidie
    Heidie
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 154
    Join date : 10.03.2009
    Paikkakunta : Tampere

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Heidie Ke Maalis 03, 2010 7:17 pm

    Voihan niillä, hoitajat tarvii tietyn pistemäärän siihen ;D
    Sara.
    Sara.


    Viestien lukumäärä : 22
    Join date : 14.02.2010
    Paikkakunta : Keravacity

    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Sara. Ma Maalis 08, 2010 4:12 pm

    Hihihi, tarina lähetetty. Siitä tuli kait kiitettävän pitkä Smile

    Sponsored content


    Jatkoa konilan pölinään Empty Vs: Jatkoa konilan pölinään

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Maalis 29, 2024 7:08 am