Maija To Maalis 12, 2009 5:13 pm
Voi sua, Heidi :/ Ei tallin valmistumisella mikään kiire ole, lepäile rauhassa. Tosin kyllä minäkin aina tungen koneelle ollessani kipeä ja vietän siellä aikaa melkein aamusta iltaan. Pitäähän tilaisuus käyttää hyväksi ;>
Toi tuntijuttu kuulostaa kivalta, mutta tosiaan olisi hyödyllistä vaihtaa se nimi listaan -tyyliseksi. Minä en nimittäin mene lupaamaan että ehtisin joka keskiviikko kirjoittamaan tuntitarinaa.
Mutta. Mantsankoe meni ihan hyvin, kolme pistettä jäi vajaiksi pelkästä huolimattomuudesta. Meillä oli sellainen juttu, että koe oli tavallaan "digitaalinen" ja se tehtiin netissä Fronterin kautta. Tosi kiva systeemi, kiva kokemus ja mukavaa kun kone laskee pisteet ja tuloksen saa tietää heti. Mutta huolellisuus on aina koneella sitten heikompi juttu, paperille kirjoittaessani katson sitäkin puoliskoa tarkemmin...
Ihanaa, ei ole kokeita kahteen viikkoon ja olen tosi tyytyväinen, kun sain kaikki rästiläksyni hoidetuksi. Kerrankin! Olo on ihanan vapaa. Ajatella, ei läksyjä, ei kokeita... joo, tuuletan taas jotain.
Mutta ensi tiistaina on äidinkielen esitelmä ja keskiviikkona menemme Fazerille. Siis kierrokselle sinne. Muistan kun kävimme siellä viidennellä luokalla, mutta olin kipeä enkä päässyt ;( Kahden viikon päästä keskiviikkona on sitten musiikin kirjallinen koe, mikä on varmaan aika helppo. Ei tarvii paljon harjoitella ;>
Mitähän romaania minä taas yritän säätää??